Translate

lördag 22 oktober 2011

Inredning från ILVA

Tidig lördagsmorgon, inte nån sovmorgon här inte...

Igår var jag med Rasmus till Umeå igen för omläggning. Läkaren ansåg att operationen hade gått som förväntat, men att dom inte riktigt vet än hur bra det egentligen blir. Vi fick med oss en del omläggning hem nu för helgen, för att om de skulle börja lossna så är det inte nån panik att åka in igen. Vi fick även tid på vårdcentalen här i Bredbyn på måndag och onsdag för ny omläggnig och på fredag ska vi tillbaka till Umeå igen. Skönt att de gick bra att göra dom första omläggnigarna på byn och att vi inte behövde åka tillbaka upp för det.
   Niklas åkte och jagade igår igen, va trött jag blir på jakten! Men vi fick besök av mina föräldrar som kom med en ny fläkt till köket, blommor och paj. Hur kanon var inte de?! Mamma hade köpt några av mina favoritblommor att ha inne, orchider. Sedan skulle Moa bums följa mormor och morfar hem, och känner jag pappa rätt så kan han aldrig säga nej till Moa. Så jag och Rasmus såg på idol en stund, sedan gick vi bara och la oss.
   Idag vet jag inte vad vi ska göra, blir nog bara lugnt innan jag ska hämta Moa i Skorped. 



Varit inne på Ilvas hemsida som är full av fantastisk inredning.

Derux skänk 7499kr

Marina, rund svart korg 319kr

Cookie Våningsfat i försilvrat mässing 749k


Monkey Pink 99kr

Tallrikshyllan Sevran 1699kr

Bordslampa i antik silverfinish. Duroc 899kr

Step Hylla rosa 999kr

Turkos timer med magnet 219kr

Voiron stol 2399kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar