Translate

tisdag 25 oktober 2011

04.10

Den tiden vaknade lillskrutten idag. Men vi låg kvar i sängen tills klockan var efter fem, sedan var han less. Men de gjorde faktiskt inte så mycket att de blev en sån tidig morgon, för idag har vi fullt upp. När jag ska skjutsa Moa på stacken idag så ska jag även ha utvecklingssamtal, eller vad det nu heter, med Moas kontaktperson. Sedan ska jag och Rasmus på Bånstugan tänkte jag, eftersom vi inte har haft tid att gå dit sedan Rasmus olycka. Så de ska bli jätte roligt. Efter lunch och vila åker vi och hämtar Moa, handlar och sedan kommer min mamma. Så den här dagen går nog undan.
   Igår åkte jag in till Frida som fyllde år. Eftersom Sandra och Jocke kom precis innan vi skulle åka så ville Moa stanna hemma med dem, så det blev bara jag. Frida hade varit så duktig att baka, både tårtor & muffins. Och riktigt gott var det. De är husmora de. =)
   Omläggningen på Rasmus gick ganska bra, men som vanligt blir han alldeles hysterisk så fort vi komme dit. Han känner på sig att något är på gång. Jag tycker att det är så jobbigt när han blir så ledsen och rädd, man vet inte hur man ska göra för att de ska gå bättre. Men så fort som dom är färdiga, lugnade han ner sig.

Dags att göra det sista innan de är dags för dagis, eller förskolan som man nu förtiden ska säga...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar