Translate

torsdag 20 oktober 2011

Ambulansen på besök...

Haft problem med Rasmus omläggning sedan vi kom hem i Tisdags, och ikväll hade allt släppt från benet som huden är tagen ifrån. Jag ringde sjukvårdsupplysningen och berättade hur det var, så hon ringde i sin tur till ambulansen som fick komma hit för att lägga om såren. Himlarns tur! Då behövde jag inte dra med mig mina två tröttisar in till akuten i stan, utan vi kunde vänta på hjälp här hemma. Sedan hade jag till hjälp av min underbara svärmor som alltid ställer upp, annars vet jag inte hur det hade gått. Moa var jätte grinig & trött, och Rasmus ben ville aldrig sluta blöda och han var också förstås jätte ledsen. Tur man har familjen nära.. Men allt gick bra och imorgon åker vi tillbaka till umeå. Hoppas att vi har lika tur då med att hudtransplantationen lyckades!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar