Translate

torsdag 6 oktober 2011

Nordljus - smått och gott

Uppe med tuppen som vanligt.. Men de e kanske lika bra, man hinner med så mycket på morgonen. Har redan: Vikt en tvätt, satt igång en tvätt, diskat, städat lite, förberett lunch och ätit frukost. Lät som en aning skryt i därne, men icke, de känns bara så himlarns skönt.

Idag väntar jag finfrämmande av mina bästa tjejer Frida och Vilda. De är nog tre veckor sen jag träffade dem sist, på käärringträffen var de nog. Och innan de var de också länge sedan, så de ska bli riktigt roligt att ha dom här idag. Som vanligt blir de lite döppe, en massa kaffedrickande och evigt surrande som de mest intressanta och ointressanta. Haha.

Har varit inne och kikat på Nordljus hemsida, som jag bara älskar. Finns så mycket fint där så ojojoj. Allt möjligt! Har plockat ut lite smått och gott från deras sortiment som jag tänkte dela med mig av.


Krokar Zink Country IB Laursen 329:-

Skåp Harlequin-Broste 995:-

Slev Silicon CERISE-RICE 69:-

Runda boxar Selma fr.149:-

Kuddfodral Vintage 1951 169:-

Portmonä Summer Flower 99kr
Pajform Country Rosa IB Laursen 229:-

Tunika Hilda grey Ester Elenora 1299:-

Härtan vita pärlor IB Laursen 49:-

Ja, det var bara några fantastiska saker som dom har, så gå gärna in på deras hemsida: www.nordljus.net

Nä, nu blir det till att fixa och dona lite mer här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar