Translate

måndag 24 oktober 2011

Omläggning och kalas på schemat

Som vanligt kom Niklas hem sent igår efter en helg i älgskogen, men jag och Rasmus var faktiskt vakna när han väl dök upp här hemma.
   Idag ska vi på vårdcentralen för att få Rasmus sår omlagt, och tur är det för nu luktar han verkligen inte gott. Fy vad det luktar illa om hans ben asså, så jag hoppas verkligen inte att de har blivit nån infektion eller något annat. Sedan så verkar de också ganska ont för honom.. Han är så onöjd nästan hela dagarna och han försöker dra ner bandagen så fort han får chansen. Stackar liten.. Det är så synd om honom.
   På eftermiddan ska jag och Moa in till stan, vi ska se om vi hitter nå fina kläder till henne som hon kan ha då dom ska fotografera sig på torsdag. Och efter det ska vi till Frida som fyller år idag, hipphipp hurra för henne! Jag undrar va lilla Vildus har hittat på till henne.. =)

Såg på H&M´s hemsida två fina tunikor som jag eventuellt tänkt köpa till Mois.
Men vilken?!


Kanske blir det båda!?
179/199:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar