Translate

torsdag 16 juni 2011

Vilken dag..

Har precis satt mig ner efter att ha hållit igång i nästan tre timmar.. Men tiden går fort när man har saker att göra.
   Har städat lite här hemma, vikt tvätt, strykit kläder, slängt ihop en skagenröra och packat allt som vi ska ha med oss inför helgen. Nu väntar bara duschen och sedan kan jag lägga mig.

Tidigare idag så klippte jag gräset medan Niklas var hemma. Passade även på att åka och handla lite, bland annat presenter till pappa och lite pyssel åt Moa, som hon kan ha med på tåget.
  Sedan fick vi först besök av Sven och Svärfar. Sven hade med sig jordgubbar så vi satt ute på altanen och mumsade.. Och senare på eftermiddagen kom Maggan och Minéa, så jag gjorde en hallonpaj med vaniljvisp. Nyttigt värre?! Men gött vare. Sandra dök även upp här så vi satt och sörrade och hade de trevligt..
   Moa blev lite gring här på kvällssidan och ville absolut sova uppe hos Anki - Men ja vill sova fajmos säng... Och hur är det? De blev så i allafall.

Imorgon bär de nu av igen och för säkerhetsskull gett jag nog ställa klockan.. Men troligast behövs de inte, då man har en liten trollunge som oftast brukar vara vaken den tiden vi ska upp.
   Hoppas verkligen att de ska åtminstonde vara uppehåll medan vi är i Stockholm, vore inte alls roligt om de bara skulle regna. Så, vi får hålla tummarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar