Translate

tisdag 14 juni 2011

Drömhem och drömtapet

Innan Niklas åkte på jobbet starx innan ett så prövade jag att sparya en av lampskärmarna, och de blev iiiingeee bra. Vet inte vad som hände riktigt, men de verkade som den inte tog åt sig av färgen, bara på vissa ställen. Så, de blev inte alls som jag trodde. Lite sur över de faktiskt. Ska vänta tills de torkat riktigt och sedan får jag försöka igen.
   Samtidigt som jag var och köpte sparyflaskan så lånade jag hem en av världens snyggaste tapetprover.. Alla tapeter i den var skitsnygga. Har lust att kanske i höst tapetsera om väggen bakom sängen och de blir nog en av dessa, kan bara inte bestämma färgen..





Var senare på affär och handlade lite, köpte min favorit tidning som jag ska ha att läsa ikväll då barnen somnat.


Längar tills jag får krypa ner i sängen, läsa Drömhem och dricka en smothie.

1 kommentar:

  1. Halloj :)
    Måste skriva några rader och berömma din underbara blogg =) Vi har vääääldigt lika smak och mycket lika i våra hem..hihi...googlade efter rosa saker på jobbet idag och då hittade jag till din blogg :) så denna kommer jag följa :) Kul med så mycket bilder på pyssel, shopping o inredning!!!
    Delar en blogg med 2 andra men just nu är det mest jag som bloggar...kika in om du har tid o lust så se du säkert lite likheter ;)

    Ha en underbar vecka!!! Mvh Maggi

    SvaraRadera