Translate

tisdag 28 juni 2011

Sång och Mord!

Vilken varm och svettig dag de varit
Efter att jag hade plockat ihop tre fulla kartonger med allt ömmest i, åkte jag och Niklas ner med det till lillhuset. De kommer verkligen bli mysigt när vi fått allt färdigt
När de var som varmast i eftermiddag blev vi bjudna till vår kära granne, Maggan, på grillad korv och iskall saft & lättöl. Och de behövdes kan jag säga. Riktigt svalkande och gott. Trevligt också med lite vuxet sällskap...
Imorgon åker jag in till stan för att köpa lite kläder till Rasmus, eftersom han snart är helt utan. Och sedan ska jag äntligen få träffa lilla Vilda! Ska bli så kul att se Frida också, nu när de är ett tag sedan. Är annars så van med att umgås med henne nästan varje vecka, men nu är de nog mer än tre veckor sedan sist.. Hur som helst ska de bli himlarns kul.
Ska nu ta en kall dusch och sedan väntar Allsång på Skansen och Morden i Midsomer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar