Translate

fredag 10 juni 2011

På rymmen...

Härligt med fredag idag, känns skönt att Niklas snart är ledig några dar. Fast, imorgon ska jag jobba så vi får bara gå om varandra. Lite trist är väl de nu när man vet hur kanonfint de ska vara imorgon, men de går nog bra ändå.
   Igår kväll hade vi så otroligt varm inne, säkert 28-30 grader. Så barnen hade svårt för att somna och när dom väl gjorde de var klockan kring 22. Så, imorse hade jag turen att få sovmorgon till klockan åtta.. När jag tittade på klockan höll jag rakt på tappa hakan. Haha.
   Har en liten skrutt som idag har fått ännu en tand, och som ständigt nu är på rymmen... Här tänkte han fly altanvägen.

Har varit så duktig i veckan, jag har NÄSTAN inte ätit några sötsaker eller fika alls.. Bara nyttiga grejer. Därför känns de lite jobbigt när vi ska på kalasfirande ikväll och till några kompisar på middag imorgonkväll.. Och kalas på söndagen igeeen. Meeen, de ska väl gå bra. Hoppas jag.
Åh vad dom såg goo ut..


Nä, nu ska vi göra iordning oss för att gå ut till lekparken. På med solskydd 30!

1 kommentar:

  1. Vilken liten rackare! Gruves för när Liam börjar ta sej fram ;)

    SvaraRadera