Translate

tisdag 21 juni 2011

Badkruka i sommar?

De blev att jag lade mig och vilade en stund mitt på dagen, och jag höll rakt på försova mig till när de var dags att hämta lillgumman på dagis.. De var bara att i farten ta med mig Rasmus och brassa ner till Stubben..
   Sven kom förbi en snabbis med Jordgubbar idag igen, mums. Jag har för himla tur asså, för de kan ju aldrig bli för mycket av jordisar...
   Sedan hade min kära svärmor bjudit in sig själv, Kurt, Sandra och Joakim på middag, så de var bara att ställa sig vid spisen och börja koka. Nämen, alltid trevligt att bjuda dem på mat. Jag gjorde Moussaka m. Tzatziki och sallad.
   Därefter åkte jag och Sandra ner på föredetta Uno och hyrde film, och de blev PIRANHA.. En skräckis! Men, de var mer som en komedi än skräck vill jag lova, garanterad skrattanfall! Haha!
   Blir nog inge bad i sommar efter den här filmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar