Translate

torsdag 30 juni 2011

Sommarlov? Nej, semester!

Värmen fortsätter...
  Moa hade sin sista dag på Stubben idag så nu har hon sommarlov i fem veckor. Eller som Moa sa; - Nä mamma, inte sommarlov, semester.. De firade vi med att hämta henne lite tidigare och for till ån för att bada. Så härligt...
Senare på eftermiddagen tog jag och båna en cykeltur ner på byn, for en sväng till vårat loppishus och kollade läget. Imorgon när Niklas är hemma så ska jag dit med lite grejor och sedan börja prismärka allt. Ska bli så himla roligt. Men de blir nog nästa helg som vi öppnar, hinns inte till denna.
   Påvägen hem höll jag rakt på svimm å av stress och utmattning.. En cykel som inte är riktigt hundra, i princip bara uppför och med två barn som grinade hela vägen hem.. Men, tillslut kom vi hem i allafall.

Ska snart lägga mig så jag orkar med att jobba imorgon! Ska även hinna göra alla planscher och skyltar som vi ska sätta upp ute runt byer´n..

1 kommentar:

  1. Vilken tur att det inte är denna helg. För de är så himla mycke annat, jag vill ju så gärna komma o förhoppningsvis fynda nånting. :)

    SvaraRadera