Translate

tisdag 28 juni 2011

Loppisfynda..

Håller på att gå i genom huset på alla saker som jag inte behöver längre.. Finns ju hur mycket som helst om man bara tänker efter. Varför spara på något som jag aldrig använder, men som någon annan kan ha nytta av? Nix, de ska bort till vårt loppis! Många saker har jag inte ens tagit ur förpackningen eller aldrig rört, så det är en hel del saker som är i nyskick. Medan andra har hängt med i svängarna ett tag. Men jag skulle aldrig sälja något som inte jag skulle kunna ha köpt, jag menar, jag säljer inte de som är trasigt eller i dåligt skick.
   Så, snart är de dags för er andra att komma och loppisfynda hos oss...

2 kommentarer:

  1. Spännande! Vi kommer på loppis nästa vecka :)

    SvaraRadera
  2. Hej. Nej, vi har inget planerat när vi kommer upp. Bara bo på torpet och ta det lugnt!

    SvaraRadera