Translate

tisdag 14 juni 2011

Robert eller Clas? Dyrt eller Billigt?

Alltid på morgonen är det teven som brukar dominera här hemma, Bolibompa tar totalt över vårat vardagsrum. Tyvärr har jag ingen radio, eftersom jag tycker att många är så himlarns fula..
Robert Radio har ju många fina, men kostar dock därefter också. Typ sådär 2500kr.


Men nu har jag hittat en i ett rimligare pris, en från Clas Ohlsons.
Den kostar 299kr.


Tycker att den faktiskt var ganska söt och jag tror att den skulle passa bra på våran altan över sommaren och till hösten för den komma in i värmen till köket. Så, nästa gång jag åker till stan så blir de att gå till gubbdagiset och införskaffa den.
   Skulle kännas skönt att något annat skulle kunna överrösta; bolibompa, bolibompbompa, bolibompa här på morgonen..

Idag är det tisdag och om de hade varit som vanligt så skulle Moa ha fått farit på Stubben, men dagis håller stängt idag. Så, vi ska alldeles strax åka till Nordemans Jern och köpa lite sprayfärg. Har några lampskärmar som jag ska prova att spraya vita, så vi får väl se hur det blir. Annars blir de en lugn dag, en sväng på lekparken är väl den enda.

1 kommentar:

  1. Jag har radion från Claes men en vit. Typiskt mig att spontan shoppa den. Den var ju sååå söööt. Inte behöver man kolla effekt och sånt när en radio är söt.Helnöjd.

    SvaraRadera