Translate

tisdag 21 juni 2011

Less

Tråkigt att de ska blåsa och små regna idag, och inte är de speciellt varmt heller. Hoppas att de blir bättre till helgen då de flesta vill och ska vara utomhus. Annars är de bara fram med regnstället och långkallingarna...

Rasmus har precis somnat och egentligen borde jag ta tag i att städa här hemma, men jag orkar inte. De ser ut värre än värst, och fy vad de kan få en att må dåligt. Jag HATAR när de är rörigt och smutsigt, men kanske de blir nån ordning ikväll istället... För att om några dagar vara likt igen, suck!
   Fler som känner igen sig?
Nä, de blir nog till att lägga sig bredvid Rasmus och vila en stund, dra täcke över huvudet.
Eller ska jag kanske läsa en tidning och få lite inspiration? Jag gör nog de..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar