Translate

måndag 20 juni 2011

De är min Moa de...

...som tänker på sin mamma.

Ni vet när vi tjejer ibland kan få sådära skita ont, typ en gång i månaden, de hade jag ikväll.. Och ibland får jag så himlarns ont, de känns nästan som man fått in en kniv där bak.. Fy bubblan asså. Jag kan bara stå stilla och hoppas att de snart ska gå över.

- Mamma, va gö du?
- Mamma har jätte ont, därför måste jag stå stilla.
- Vill du ha plåtter?
- Nej, de tror jag inte behövs.
- Vill du ha socker?
- Nej, inte de heller.
- Men blöja då?
- Ja, kanske de. Haha...
- Ja hämtar. Då gå över..

Ja, man kan inte mer än skratta och vara glad över vilken omtänksam dotter jag har.

1 kommentar:

  1. Vilken go-jänta!
    Jag tänkte höra om ni ville ha såna där armkuddar man blåser upp när man badar?
    De är lila med Nalle Puh och Nasse på. Storlek 3-6 år.
    Hojta till, annars slängs de bara!
    Kram

    SvaraRadera