Translate

onsdag 15 juni 2011

Svårt att bestämma sig..

Hittade två stycken till tapeter som jag missade när jag bläddrade igenom tapetproverna, även dom skit snygga.. De är inte alls bra för mig när man har mycket att välja på, då jag aldrig kan bestämma mig.. Inte om någonting... Rosa eller vitt? Vet inte.. Ska tavlan sitta här eller där? Spelar ingen roll... Ska vi ha prickigt eller blommigt? Kan inte bestämma mig... De är så det brukar låta och sedan händer ingenting.

Fanns även i grå..
Svårt att välja: Turkos, Rosa, Grå eller vit? Hmm..

De regnar idag så jag ska försöka städa lite nu medan Niklas är hemma. Seda på eftermiddagen så ska vi åka till Niklas bror för att uppvakta honom på födelsedagen. Blir nog till att åka en sväng på coop också..
   Och till kvällen gett ja börja packa, inför vår tripp till huvudstaden. Wiiii.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar