Translate

onsdag 7 mars 2012

Uppehåll

i en vecka.
Tid - Ork - Och utan batteri till kameran.
That´s it


En vecka springer fort iväg, och dessvärre e det bara för oss att hänga med. 7 Mars har de hunnit bli och idag fyller min fina vän Anna Öberg år, så massa grattiskramar vill jag skicka till henne.

I helgen som var vart vi bjuden bort till Daniel & Jessika för att träffa och uppvakta deras söta lilla Olivia, som redan hunnit bli två månader. Världens goaste små kinder hade hon. =) Mats, Hanna och Edvin var också där, så vi hade en toppenkväll med goda vänner och god mat.
   På söndagen kom min svägerska Susanne och hade en Mary Kay klass hemma hos mig. Meningen att vi skulle vara fyra stycken, men vi blev bara tre då en kompis fick förhinder samma dag. Så Frida och Hellan kom och vi fick göra en härlig ansiktsbehandling och fick lite tips för sminkning. Vi fikade en Citron- och marängpaj som jag gjord, lite misslyckad  som vanligt men ändå väldigt god. Ska lägga ut receptet senare idag.
   Vi alla blev inspirerade och snart har jag de lenaste och orynkigaste ansiktet på backen! HA! Nämen, verkligen bra saker är det. Så är ni intresserade av att ha en klass så hör av er till Susanne.

Måndagen och tisdagen jobbade jag, så nu är jag ledig två dagar innan helgens jobb väntar. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, vara ute en stund i allafall. Till kvällen ska jag baka lite inför morgondagen då det är visst någon som blir ett år närmare 30 än 20.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar