Translate

tisdag 13 mars 2012

Magnus Uggla och ett besök till Umeå

Fanken va glad jag blev när jag lästa i ÖA igår.
Magnus Uggla kommer till parken här i Övik den 18 Augusti.
Jag tror jag döööööör.
Jag bara älskar han och hans låtar.

Magnus Uggla
Idag har jag och Rasmus varit till sjukhuset i Umeå. Rasmus läkare tyckte att huden på underbenet såg ganska bra ut medan huden på låret såg lite sämre ut. Hon trodde att han skulle behöva fortsätta med kompressen och byxorna i åtminstonde 1½ år till innan de skulle vara färdigläkt. Men de kan också ta längre tid, eller så går de fortare.
Men det bästa är såklart att hon inte trodde att han skulle få några fysiska problem med benet när han blev större.

Nu ska jag och Moa till Skorped, då hon ska börja på barngympa. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar