Translate

måndag 12 mars 2012

En massa firande, annars bara jobb..

Måndagsmorgon, vilket betyder att jobbarhelgen är över.
Min födelsedag blev en toppendag med vänner och familj. Fick bland annat: Bungypump stavar, blommor, ljuslykta, en väska, ansiktsmasker, choklad, pengar, presentkort, badbomber, vin, våffeljärn m.m. Hur superbra som helst! Födelsedagen blev himla långdragen, från tordagsmorgonen och ända tills söndagkväll, då sista gästerna kom. Men de är ganska skönt också att alla inte kommer precis samtidigt.
   Så förutom massa besök och jobbande hände det inte så mycket mer i helgen.

Är nu ledig idag och imorgon tar jag ut vård av barn då jag ska med Rasmus till Umeå. Ska bli så intressant att höra vad dom säger om hans ben. Sist vi träffade läkarna och arbetsteapeuten så frågade de mig innan hur jag tyckte att de såg ut, och jag sa att jag trodde att de såg bra ut. Men de tyckte att de såg "sämre" ut än hur de trodde att de skulle se ut. Så, jag har ingen aning om hur de bör se ut.. Sedan har han också väldiga problem med klåda på benet. Så länge han har kompressen och byxorna på sig går det bra, men när vi tar av dom så kliar han nästan sönder benet. Så jag hoppas med tiden att de ska gå bort.

Har nu tagit upp sängen som Rasmus ska ha på sitt rum, men jag vet inte om jag ska måla den vit eller låta den vara som den är. Så svårt. Älskar vitt, men samtidigt skulle de vara roligt att bevara den som den är också. Hmm, tåls alltså att tänka på. 

En gammal barnsäng
Som nu är Rasmus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar