Translate

måndag 19 mars 2012

Tillbaka på skatten!

Tjohoo! Fick idag reda på att jag får några lappar tillbaka på skatten och så skönt de känns. TÄNK om man skulle vara tvungen att betala tillbaka? Nää, usch! Måndagen blev inte så tokig trots första jobbardagen efter en ledig helg.
   Målade första svängen på Rasmus säng igår och jag får se om jag hinner en sväng till ikväll eller om det får bli imorgon. Visar kort när den är klar.
   Niklas jobbar em i veckan och till helgen går jag på mina fyra kvällar, så först tisdagskväll får vi en kväll tillsammans igen. Känns långt dit, meeen, jag tror och hoppas att veckan ska gå ganska fort ändå.
   En och en halv timme tills det är dags för att börja göra kväll me de små, och fram tills dess hänger vi nog bara framför teven tror jag.. Is inget mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar