Translate

fredag 30 mars 2012

Pysselkväll hos Jenni

Hann bara hämta barnen och äta middag igår så var det dags för mig att åka till Jenni på pysselkväll.
Ikväll hade vi inget speciellt "tema" på pysslandet, utan var och en fick göra vad man ville.


Jenni gjorde bland annat en gubbe och gumma till toadörren.

Bebiskläder som Jenni gjort tidigare, bra inspiration till Frida som lyckades
göra jättefina byxor till Vilda

Jag och mina vimplar


Malin gjorde en superfin påskgrupp att ha ute på bron och sedan hjälpte hon mig att klippa ut vimplar, annars hade jag aldrig blivit klar.
   Jenni bodde så himla fint och bjöd oss på en smarrig paj och några styrketårar. Kvällen var väldigt underhållande och som vanligt går tiden alldeles för fort.

FREEEEDAG = FREEEEDAGSMYS
Men först jobb..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar