Translate

söndag 25 mars 2012

Så jädrans kul!

Som jag skrev tidigare så var jag ju liiiiite pirrig inför kursen, men de var så roligt! Är verkligen glad över att jag anmälde mig till den. Förutom jag var vi tre stycken till och det var bara jag som inte hade prövat på Photoshop Elements. Dom fyra timmarna som vi var där gick toookfort, önskade att vi kunnat sitta dubbelt så länge. Har fått några uppgifter till nästa helg så nu har jag laddat ner programmet för att pröva det i en månad, värst bara att de skulle typ ta nio timmar ?!?!
   Hann sedan bara hem för att äta och därefter åkte jag på jobbet. Så, tredje kvällen gjord, en kvar. Puuust! Nämen, de har väl gått bra..
   När jag kom så möttes jag upp av två kelsjuka små missar, som inte verkade fått nån uppmärksamhet på typ hundra år. Men de är mysigt tycker jag att dom e så góo.
   Nu ska jag fika lite innan sängen väntar.

Nattinatt!

Diesel och Figgis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar