Translate

fredag 16 mars 2012

Precis vad jag skulle vilja göra..

... lägga mig på soffan och vila i lugn och ro.
Diesel ligger på soffan och myser i vårsolen.

Äntligen fredag och min lediga helg har precis börjat.
Ikväll ska jag till Frida i Själand för att umgås med henne och Hellan. Vi ska bland annat käka lite pizza, mumsa i oss pollykladdkaka och titta på nån läskig skräckfilm som vi efteråt e så dödens rädda att en fis får väl en att svimm å. Haha. Nämen, och sedan förstås en massa surr. Sover över hos Frida tills imorgon, så jag säger bara, SOVMORGON, i love you. =)
Lördag och Söndag blir nog ganska lugna. Niklas skulle jobba lite under någon av dagarna och annars blir det bara till att hålla på hemma. Vara ute om det är fint väder.

Har bakat pollykladdkakan idag på förmiddagen tillsammans med Moa och Rasmus. Och så här blev den, inte den snyggaste men förhoppningsvis smakar den gott.

Pollykladdkaka

Nu blir det till att sova ner lillskrutten och sedan ska jag försöka vika lite tvätt. Men Moa ville också att vi skulle måla lite då Rasmus somnat, för annars förstöööör ju han bara heeeela tiden, fattar du väl mamma.. Haha.. Så bäst att hinna med det också.

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!

1 kommentar:

  1. Rackarns Emma så fina bilder du knäpper !!! :-) Märks att du och kameran gillar varann sas...

    SvaraRadera