Translate

onsdag 28 mars 2012

Nytt till Rasmus rum

Go morgon, go morgon..
Känns så skönt att vara ledig idag och bara vara hemma, och vad passar då inte bättre med än en sovmorgon till strax innan sju. Underbart!

Igår var jag som sagt på utbildningen genom jobbet, om äldres psykiska hälsa. Jätteintressant var det och om ca fem veckor är det en fortsättning på den utbildningen, så det ser jag fram emot. Hann sedan en sväng på stan och shoppade kläder och skor till barnen. Hittade äver lite till mig själv också.
   Fyndade den här kappan på Himlen runt hörnet till Rasmus rum, 70% rea. Så jag gav 60kr för den, vilket jag tycker var ett klipp. Köpte liknade i rosa till Moas rum, så har dom båda nya gardiner inför sommaren. Köpte även en knopp till Rasmus garderob på Himlen.




Dörrknopp, turkost äggskal 39kr
Himlen runt hörnet

Hann också med en sväng in till Helena som färgade och permanentade mina ögonfransar. Det gick skitbra och jag är mycket nöjd. Har försökt att knäppa kort men det är inte så lätt att knäppa på sig själv och att de ska bli bra. Eller är det bara jag som inte blir bra på bild.. Haha. Nämen, har ni aldrig provat så gör det hos Hellan. =)

Nu ska jag röja undan lite saker och sedan åker jag och barnen ner på affisen..

2 kommentarer:

  1. De där gardinerna är helt underbart fina!

    SvaraRadera
  2. Åå va snygga! Lill-killen fo snyggt nu! ;)
    Ha de toppen, så ses vi imorn!

    SvaraRadera