Translate

lördag 31 mars 2012

Ledig lördag

Känns så himla skönt med ledig helg, verkligen efterlängtad måste jag säga. Jobbar man varannan helg så blir dom lediga väldigt värdefulla.

Igår jobbade jag till tre och sedan hämtade jag våra små på dagis. Vofflor blev fredagens middag då orken inte var på min sida, men gött var det ändå. =) Lite fredagsmys och sedan somnade alla förutom jag, så vad gör man, jag la mig också strax efter nio. Börjar bli en vana dom här fredagarna som jag tror vi måste försöka bryta.

Ser ut att bli en fin dag idag och vi har nyss ätit frukost till Ring så spelar vi. Ska städa undan lite innan vi tänker gå ut en stund och grilla lite korv.


Här kommer lite bilder på Rasmus vimplar som jag
gjorde här om dagen.
Måste dock ta och stryka dom först innan dom
får sitta där permanent.




Vimplar

3 kommentarer:

  1. Duktig du! :)
    /Marina

    SvaraRadera
  2. knäpp kort på hela rummet så man får se hur fint du har gjort

    SvaraRadera
  3. Sjung så spelar vi. ;) va fin sängen blev!

    SvaraRadera