Translate

måndag 11 april 2011

Vårtecken och fantastiska gäster!

Åh vilken härlig dag det har varit. Man blir så himla glad av sol och värme!
När jag och barnen åkte på affärn höll jag på svettas bort i min jacka.. Puuh, men, jag ska verkligen inte klaga.
Jag längar verkligen tills man får börja att plantera blommor här ute på altanen, och sedan har jag tänkt också att plantera en del buskar och träd på tomten också, men har inte bestämt riktigt hur än... Få ta en funderare tror jag.
När Niklas kom hem från jobbet så var vi ute på altanen och drack lite saft och göttade oss i solen.


Snart kan vi springa bäfoto till lekisparken!



I think that love is in the air!
Figgaro och Diesel visar äkta vårkänslor, killar emellan..

När man kan ha balkongdörrn på glänt, då är det vår..

6 grader + i skuggan klockan 10 i morse

Tre av världens bästa sitter och njuter av våren på altan

Senare på eftermiddagen kom Niklas syster Sandra till oss och hälsade på. Även svärmora och Kurtan kom, eftersom jag hade bjudit dom på middag. Så, de blev kyckling i ugn me sambal oelek-sås och till de pärern och till efterrätt hade jag gjort en limepaj. Ganska smarrigt..
Vi satt bara och surrade, medan Kurtan ryckte in och hjälpte oss att sätta en spott i trappen som vi tänkt göra ett tag, fast inte bleve av. Han e kingen han!




Nattinatt

3 kommentarer:

  1. Nuuu fattar jag hur man ska kommentera, seg'n har försökt i hundra år! Ville bara säga att jag är så glad att få läsa och ser hur ni har det, fastän jag bara saknar är ÄNNU mer! Tur jag kommer hem snart =) Massa kramar från Arnis

    SvaraRadera
  2. Haha, ja de är många som frågar hur man ska göra! Inte de lättaste inte.. Saknar dig med, men nu är det bara 2½ veckor kvar! KRAM

    SvaraRadera
  3. Tjena Emmis! Gud va fina bilder de va på "paret", haha, diesel & figgis. O kortet m moa, pappa By o rasmus. Jättefint!
    Vi va till pers faster igår på födelsedagsfika, du skulle dö av att gå in där. Allt är i Shabby-stil, allt från bord o tyger till blomkrukor. Såå snyggt! Tänkte på dig när ja såg stilen. :)

    SvaraRadera