Translate

tisdag 12 april 2011

Heta Linjen!

Jag kunde tillslut lämna mitt dagdrömmande om allt rosa som jag vill ha här i världen, åkte och lämnade Moa på dagis, sovde ner Rasmus och tog istället tag i röjninga. ( Om ni kommer att fortsätta och kika in i min blogg då och då så kommer ni att märka att ordet röja förekommer rätt så ofta ) De blev att vika lite tvätt, he undan massa leksaker som låg utspridda på golvet, dammtorka lite och sedan målade jag på Moas hyllor. Tog en paus och ringde min kära vän Frida Karolina Vallin Åström.. Skönt att få sörre av sig lite med henne om allt ömmest. Hon är verkligen en fin människa och en helt fantastisk vän! På sista april är de hon, hennes man, Niklas och jag som röjer loss mé grabbarna grus: Sven-E, Jan-E å Olle, på hotell Lappland! Ringde idag och kollade så de fanns plats och biljetter kvar, och de gjorde det! YeeeeHh!
 

Fjöööl å!

Precis efter att jag hade avslutat samtalet med Frida så ringde en annan go jänte, Lena Britt Inger Larsson.. Föredetta skolbacksbo, men numera bosatt i Mantorp. Ni vet, granne typ med Mantorp Park där alla räzers håller till. Tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra, men desto roligare när vi verkligen ses.

Idag hade vi turen att bli bjuden till svärmora på middag, så skönt att inte behöva ordna för någon mat! Moa och Sandra gjorde chokladbollar som vi sedan kunde vräkte ti oss. Mmm..
När vi kom hem ringde jag mamsen och hörde hur hennes dag varit. Ett himla ringande de blev denna dag....
Nu ska jag förbereda för imorgon då jag har "Damernas". Vi är ett gäng brudar som brukar träffas och umgås en kväll var 6 vecka, och i morgon ska vi vara här.
Så, röja lite och sedan blir de att ta ett varmt bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar