Translate

torsdag 28 april 2011

Vårnatta in the town!

Go maran!
Igår var jag och Anna Hagström till stora staden. Hon kom först och tiggde en kaffeslörk och Moa och Rasmus fick sedan jättefina kläder av henne. Därefter drog vi iväg på "vårnatta" som de hette.. Tycker de var ganska konstigt då de hette vårnatta fast dom bara hade öppet till nio. Men men..
   Kvällen började bra, hittade tre par skor för under 900 spänn. Tycker jag var ganska ok. Ett par finare skor, ett joggingpar och sedan mina favvosar..



   Hittade hur mycke fint som helst, meeeeen, kunde inte ha ett enda skitplagg. Jag blir så himla ledsen och less, men jag har ju ingen annan att klandra förutom mig själv. De är banne mig inte roligt när allt sitter som korvskinn på en. Nä Emma, nu är de dags att de händer något. Hittade en tunika som jag kanske ska ha kvar, har inte riktigt bestämt mig...




Passade även på att tappa mitt bankomatkort, så typiskt. Men som tur hade en av butikerna tagit reda på det, puuh! Köpte sedan mest kläder till Moa, bland annat den här ursöta klänningen.



Sedan var de dags att äta, och eftersom Anna studerar och jag är föräldraledig så tänkte vi att vi skulle äta billigt. Jag hade hört talats om en restaurang som hade bra priser och asiatisk mat, så vi gick dit. Vi fick ett bord och när vi läste på menyn så var typ de billigaste 150kr, och sedan dricka på de också. Shiiiit, lite dyrt tyckte vi snåljåpar. Så, vi satt och väntade in tills all personal var inne i köket, då passade vi på att dra. HA! Jag sa till Anna, -Kan man göra så? -Ja sa hon. -Dåså.
Då blev de MAX. Sist men inte minst, var vi och storhandlade på Coop.
    Stackars lill Anna, som jag släpade med henne på allt ömmest.

2 kommentarer:

  1. Jag har också "börjat" idag. Blev så jävla ledsen när jag vägde mej imorgon.
    Nu börjar utmaningen!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vi kommer nog första veckan i juli som det ser ut. Längtar så inni bomben!
    På tal om mitt hår så ska faktiskt klippa av en rejäl bit på måndag...så snart är det inte så långt längre! =)

    SvaraRadera