Translate

måndag 18 april 2011

Slö och hängig...

Idag har jag varit så himla slö, inte gjort nå vettigt, förutom att umgås med mina busiga små barn förstås.   Som person vill jag absolut ha ordning och reda på saker, men idag har jag verkligen inte de. Bombnedslag! Det ordet förklarar allt.
De är leksaker överallt, dammtussar som dansar fram längs golvet och disk kvar från lunch-mellanmål-middag-kvällsfika som står i köket. Och inte tala om all tvätt... Jag förstår att alla familjer får vara med om detta, och visst är det skönt om man tar tag i saken på en gång. Istället för att allt läggs på en hög.
Så sitt inte här nu och tycker synd om dig själv, gör något!

Carpe Diem tomorrow istället...

1 kommentar:

  1. Herreje så stökigt vi har det också.
    Men jag vääägrar vara inne och städa när det är så fint väder ute! =)
    Så jag tar nog tag i städningen till höst eller så..haha!
    Kram

    SvaraRadera