Translate

måndag 4 april 2011

Blev ett litet hopp där va?

Ja, nu var det ju ett himlarns tag sen jag skrev sist. Men dagen efter att jag skapade bloggen så åkte vi alla på magsjuka här hemma, och sedan blev det jul och tiden gick.
Tills idag! Så nu ska jag verkligen ta tag i detta.

Den här veckan har Niklas eftermiddag, och under de veckor som han har det så hinner man inte ses så mycket. Han brukar åka till jobbet vid 14 och komma hem mellan 02 & 04. Sedan sover han 7-8 timmar innan han stiger upp, duschar, äter, leker med barnen och sedan åker han igen. Men så är det, jag e int bitter. Haha. Så idag när vi steg upp började vi med att röja.. Röja, röja och röja. Ni vet, städa, tvätta. diska, plocka m.m. Sånt där kul. Men medan vi plockade undan, drog Moa fram. Så, jag vet inte om det blev nå bättre..
Efter att Niklas åkt till jobbet så målade jag och Moa våra naglar, både på händerna och på fötterna. Moas kommentar var: -Åh, ja fin... Hätte fin! Mamma åsså nite fin.
Jag tror jag får vara nöjd med den kommentaren.


 Sedan åkte vi till Skörpe en sväng och hälsade på lilla mor.
Nu är de bara att krypa till kojs, imorgon bär det iväg till Rusta. Moas rum ska för en liten makeover.
Natti natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar