Translate

fredag 29 april 2011

ÄNTLIGEN!

Japp, äntligen är det fredag igen. Så jäla skönt! Och det känns som att den här helgen kommer att bli extra rolig, eftersom vi imorgon ska se mina IDOLs Pistvakt. Jag är faktiskt lite svag för Lennart, så jag hoppas innerligt att man efteråt skulle kunna få en sign. på ett papper, eller kanske på min arm eller nått? De vore väl kul? En bra bild borde jag väl ändå få på honom...
   Längtar jääärnet!

Jag vakna upp i morse, så var den dan förstörd. / Sven-E

Det verkar som om de ska vara fint väder både idag och imorgon, härligt värre. Blir mest till att vara ute, tror att vi ska g ner på byn en sväng så Moa får cykla lite. Tar nog med kameran om jag skulle hitta nå mer vårtecken ute, så ni får väl se senare om de blev nå..
Sedan när Niklas kommer hem från jobbet blir de det vanliga, Freeeedagsmyss. Standar´n i de härne huse är:
  • Tacos med alla tillbehör
  • Ta ett varmt bad med góklimparna
  • Godis ev. ostkrokar vid teven
  • Lägga barnen
  • Strax därefter somna själv i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar