Translate

onsdag 10 augusti 2011

Zink and pink - i like a lot

Tog mig en sväng till Mellansselskiosken idag på förmiddan, och då hittade jag denna söta burk som jag tänkte skulle passa perfekt hemma hos mig. Förutom att jag e helt förälskad i allt som är rosa så gillar jag också saker som e gjort av zink. Känner att de e min grej liksom... =)


Hann också på eftermiddagen med att åka till skörpe för att göra ett stopp hos Eva på Lunds affär. Tycker om att gå in där lite nu och då för att kika på allt som hon har, om hon fått in någonting nytt eller så. Förutom att Eva var vår granne när vi bodde i Skorped så är hon en himlarns trevlig och snäll människa...




Hälsade även på hemma hos mor när vi ändå hade åkt till Skorped. Vi fikade och plockande lite hallon ute på gården för att sedan åka hem igen..
   NU - dags för att tvätta och packa lite kläder inför resan i morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar