Translate

torsdag 18 augusti 2011

Skräckis

Ikväll är de skräckkväll hemma hos mig..
Jag, Frida och Hellan brukar träffas typ var femte vecka och se en skräckfilm tillsammans, då vi bor med några sambos som hatar skräckfilm, medan vi älskar det.
Jag undrar vad vi ska se.. Jag tror jag rakt ska ta och åka ner på gamla uno och hyra en..
Och eftersom jag för en gångs skull nu har bestämt mig (på riktigt denna gång) att börja mitt NYA sunda liv så blir det nog en fruktsallad och en slätköpp te fika.
Nu ska jag ge mig klåen att jag ska klara det.. Jag orkar verkligen inte att ha det såhär längre, att jag knappt ska kunna ha mina egna kläder. Sååå, pepp pepp pepp..

Hade igår en himla trött kille vid lunch. Medan jag satt och gav honom mat så helt plötsligt somnade han vi bordet... De e inte lätt att va liten inte..


1 kommentar: