Translate

fredag 5 augusti 2011

Visst måste de matcha

Fredagen kommer med regn.. Och de känns faktiskt ganska skönt att bara vara inne för en gångs skull, då nästan hela sommaren varit kanon. Vi har nog varit ute från halv åtta på mornarna till åtta-nio på kvällarna, i princip varje dag. Helt underbart har det varit.
   Niklas har imorse åkt till Ekträsk för att röja några pass inför älgjakten, så jag och barnen är själva fram till i morgonkväll. Har inga större planer än att åka in till stan och storhandla inför Moas kalas, som blir både söndag och måndag. Hon fyller på måndag, men eftersom de är många som börjar att jobba då så kommer en del på söndagen.  Åh, hon har blivit så stor. Jag älskar verkligen att sitta och prata med henne, hon har så kloka svar och funderingar kring allt.

Jag var in till stan för nå dagar sedan och då shoppade jag lite..
De blidde...

Ursöta blommiga burkar som man kan fylla diverse gosaker med.

Termosar i turkost, rosa och blommigt. Va annars?

Blommig duk

Man måste bara ha ett blommigt förkläde när man ska baka... typ muffins!

Servetter i blommigt och prickigt

Rosa radio

Har gjort mina inköp på Åhlens och Clas Ohlson. Och visst matcha de för bra? Haha, lite väl mycke kanske!? Eller, näää.

1 kommentar:

  1. Den där rosa radion finns i mitt kök med, fast den är inte min som du kanske förstår... haha

    SvaraRadera