Translate

fredag 5 augusti 2011

Jag önskar att jag och Leila va vänner..

.... så hon kunde lära mig att BAKA!

Blir så sjukt sugen och samtidigt avundsjuk på allt hon gör. Och inte tala om alla fina skålar, fat och formar m.m. som hon använder sig av. Bara finsaker alltihop. Själv har man plastbunkar ifrån ikea som är orange..
Jag vill också ha som hon...

Förutom att hon kan baka helt gudomligt gott så är hon också himlarns vacker..

Älskar dina program Leila, så fortsätt med de du gör! Du inspirerar mig, trots att mycke av det jag gör blir bara pannkaka av alltihop...





Vi har varit en sväng till stan och handlat lite inför Moas kalas, passade även på att slinka in hos Fridis. Drack några koppar kaffe och sörre lite om allt ömmest. Synd bara att lillstumpan bara ville sova medan vi var där, meen, de kommer fler gånger.
   NU, fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar