Translate

onsdag 10 augusti 2011

Vad vore jag om ni inte fanns...


Finaste och dyrbaraste i världen
Älskar er små busfrön


Som vanligt är mina små vaken himlarns tidigt, och jag skulle mer är gärna kunnat lega kvar i sängen några timmar till. Meeen, de e bara att he upp sä.
   Fick igår veta att Moa nu ska börja på Stacken, och hon får nu gå tillsammans med sin kusin Clara och hennes grannkompis Emelie.. Så de blir jätte kul för henne.
   Måste också skriva att Rasmus har blivit så stor och duktig.. Frågar man honom om han kan vinka, så gör han de.. Samma sak om man frågar honom om han kan klappa händerna, så gör han de. Jag blir så stolt sä.. =) Nu är de heller nog inte långt tills han tar sitt första steg.
   Nu är det bara en dag kvar tills jag åker, så idag måste jag börja tvätta lite kläder som jag ska ha med mig och smått börja packa väskan. Ska också åka ner på byn och inhandla lite tidningar som jag kan fördriva min tid på vägen ner, kanske blir det Drömhem & trädgård.. Vem vet? Vore inte otippat i allafall..  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar