Translate

måndag 1 augusti 2011

Auktionsfyndat till tusen..

Herreguuuuuses vad vi fyndade på auktionen i Lövsjö igår..
Jag hade som tur en snäll sambo som följde mig på auktionen igår förmiddag, även barnen och Suss fick hänga på.
   Eftersom jag och Suss ska börja måla upp gamla möbler som sedan blir till försäljning så hade vi storplånkan med oss. Men, de behövde verkligen inte. De gavs i princip bort alla möbler... Stackars de som hade auktionen. Till en början var de faktiskt mycke folk, men då regnet kom stack nästan allihopa. Och tur för oss.. Jag fyndade själv ett bord och en gammal spegeldörr för 40kr. Seda köpte jag och Suss tillsammans; En barnsäng, ett "sidebord", två runga bord, fem stolar, brod med tillhörande stolar och en gammal skolbänk med stol... Allt detta för 230kr. Helt otroligt, och de mesta i jätte fint skick. Så, nu är de bara att putsa upp, köpa färg och sedan måla! Och TADA!
   Vi hade inget släp med oss, men våra kära karlar åkte sedan genast dit för att hämta allt.

Bilder kommer inom kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar