Translate

torsdag 11 augusti 2011

Rosa och andra hembakta bullar...

Nu är de inte länge kvar tills tåget ska gå.
Har precis packat färdigt det sista och snart ska jag och båna gå över till svärmor där dom ska sova i natt, eftersom Niklas jobbar eftermiddag.
   Var till stan idag och fixade lite saker, OCH de blev faktiskt en ny, snygg och lagomt stor väska.. Dock inte billig, men strunt samma. Tycker att den var toksnygg, så därför blev det den.


Cerise väska från Väskan

Innan vi åkte hem svängde vi in hos familjen Vallin Åström i Själand, där blev vi bjudd på kaffe och hembakade bullar. Hur gott som helst.. Frida e en riktig husmor hon..
    Jag hoppas jag inte nu ska ha glömt något, annars är det som de e..
Liiiite resfeber tror jag... Men de ska nog gå bra.

Ha en toppen helg vänner, för de ska jag ha! =)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar