Translate

lördag 6 augusti 2011

För tre år sedan...

... var början på vårt nya liv!

Den 6 augusti 2008 var jag beräknad att få vår efterlängtade tös, men att de skulle vara en jänta då visste jag förstås inte.
   Den dagen åkte jag in till Sollefteå BB för en undersökning då jag haft ont i magen i flera dagar, och då visade det sig att jag hade början till havandeskapsförgiftning. Vi blev lagt in den kvällen och på förmiddagen dagen efter blev jag satt igång. Och vilken dag.. Den kommer jag aldrig glömma! Ca 14 timmar senare, den 8 Augusti, föddes vår underbara Moa, för oss världens finaste!





Tiden går fort, snart är det tre år sedan våran jänta föddes. Även om jag tycker förlossningen var jätte jobbig så är det ingenting mot känslan av glädje och lycka när man har fått sitt barn på bröstet...

Imorgon är de dags för kalasdagen nummer ett, så idag blir de till att förbereda lite. Annars ska vi nog inte göra så mycket, blir en innedag tror jag.
   Decoupaget som jag gjorde igår blev inge bättre nu när de hade torkat på morgonen, mönstret på burken sken igenom servetten. Får göra nya försök kanske senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar