Translate

fredag 26 augusti 2011

Jag vill till Himlen...

Såg i tidningen idag att Himlen runt hörnet har 20% på allt i butiken både idag och i morgon, och jag skulle så gärna vilja fara dit.. Men de blev inget idag iallafall... Kanske imorgon.




Moa är förkyld och Rasmus har massa blåsor inne i munnen så han kan knappt äta något, så idag har det varit en riiiiiiktig grinardag. Hann städa lite inne, men mer blev de inte.. Och Niklas hade sedan tidigare bestämt med några grabbar om att fara och fiska och dricka nå bira (vilket jag hade glömt) så vi är själva ikväll, jag och de små. Klockan är snart halv åtta men jag är så trött, så de blir nog en tidig kväll.. Men som vanligt kommer säkert Rasmus att vakna stup i kvaten så de blir nog inte mycke sömn inatt heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar