Translate

måndag 22 augusti 2011

Bröllopsfest = Bäst

I lördags var vi på bröllopsfest hos våra vänner Daniel & Jessika i Domsjö..
Vi med ca 24 stycken blev bjudna på mycket god mat & dryck, roliga lekar och gott sällskap. Vi hade de hur trevligt och kul som helst! Lite rörande när vi fick se filmen från deras bröllop på Hawaii, vilken upplevelse va...
   Tillsammans med andra vänner gav vi dem några bärbuskar i bröllopspresent och sedan hade även jag gjort ett sådant där hjärta som jag och Suss brukar pyssla med. Jag tror och hoppas att dom uppskattade de vi hade hittat på.
   Tiden går fort när man har roligt och nästan sist hem så gjorde vi kväll klockan halv 3 hos Sandra och Jocke, som bara bor en bit därifrån.  
Jag och min andra hälft

Söndagen hände de inte så mycket... Lite seg och så, men efter att blivit bjudit på Kamser´n å fläske hemma hos mor och far så ordnade de upp sig. ;)
   Hyrde sedan filmen Scream 4, vilket var en liiiiten besvikelse.. Nästan inte ens värd att se.

Idag har jag skjutsat min gammkatta Sudden te djursjukhuset för att klippa sig lite. Han får stora tuvor som vi inte får bort, så därför får han åka dit. Bilder kommer så småningom på den numera liknande lejonet.. Hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar