Translate

torsdag 25 augusti 2011

Frossa i blommigt...

Jag älskar allt som är blommigt, nästan i allafall.
Blommigt hör till den romantiska stilen, och vem gillar inte sånt som är romantiskt?
Haha, inte vet jag om ett par skor eller ett överdrag till strykbrädan är så himla romantiskt, men i allafall väldigt fint.

















Idag ska jag till tandläkaren och jag hoppas att jag inte ska ha några hål... Ska även ta lite nya bilder på min tand som är "död".. Den är missfärgad så jag ska börja att bleka den lite smått. Det stör mig så mycket när man ser på kort på sig själv och så ser man den där gula/bruna tanden.. Så, jag hoppas de ska bli bättre.
   Sedan är de dags för att ta tag i fönstren ute, kanske.. Trodde de skulle bli soligt, men jag tycker att de mer lutar mot regn.

Och snart är de helg, sista lediga helgen innan de är dags för den heliga älgjakten.. Så då får man leva gräsänka nå månader framöver. Men som tur vet jag att jag har en partner under dessa helger... Frida och Vilda har de precis som oss, så vi får nog flytta ihop istället. =)
   Helgen blir till att fixa massa saker ute som måste bli gjort, så hoppas de inte regnar.

1 kommentar:

  1. Så sant emma, vi får bo kollektivt. :) vi måste ta nån kväll framöver m vin och de gamla "skolbreven" ;)

    SvaraRadera