Translate

söndag 2 september 2012

Söndag = Vilodag?

Igår kom mamma och pappa förbi med skrivbordet, och de var verkligen jättefint! Men, finare kommer det att bli sen jag målat det. Fast, jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska måla det vitt eller om jag ska betsa det vitt.. Tror jag betsa en vända först och sedan får jag känna efter.
   Idag är det söndag och vi har inge större planer framför oss. Häcken skulle behöva klippas, men dom här senaste dagarna har det bara regnat så då är det inget göra man vill hålla på med. Och jag ser att de fortfarande regnar nu också, så troligtvis blir det inte gjort idag heller.
   Kanske jag ska vara snäll med N och tvätta hans arbetskläder så dom är rena?, i allafall nytvättade, tills han kommer hem. Måste också renbädda sängarna och börja putsa på skrivbordet. Så nog finns det göra om man vill alltid.

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar