Translate

lördag 1 september 2012

Min nya vispskål

... som varit försenad i fem månader.
Ni minns, i april hade jag ett inredningparty här hemma och då beställde jag bland annat en rosa vispskål. Men den kom aldrig. Ringde några gånger men kom inte fram, så tillslut orkade jag inte bry mig längre och tänkte att jag får nog vara utan den skålen. Men igår kom den helt plötsligt ?!?!


Rosa vispskål från Living and room

Med texten Life is sweet
 Hur som helst, bättre sent än aldrig va? =)

Lördagmorgon och jag har ledig helg. Niklas har åkt till Ekträsk så jag och barnen blir ensam hemma lite mer än en vecka framöver. Ska nog gå bra det också.
   Igårkväll var Sandra här, så vi satt vid teven och fredagsmyste lite med godis och ostkrokar. De var ju fredag trots allt. Men för fyra veckor sedan började jag som sagt "mitt hälsosammare liv", eller jag bestämde mig i allafall för att göra någonting åt mina gamla vanor. Äta lite nyttigare och röra på mig lite mer, och ganska stolt blir jag över mig själv när jag idag såg att jag hade gått ner ca 5kg. Jäääh! Men från början går det väl ganska snabbt att förlora några kilon, så det är väl nu det börjar bli lite kämpigare. MEN, jag ska kämpa på!

Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar