Translate

måndag 10 september 2012

In med sommarn - fram med hösten

Har idag tagit in alla tyger och textilier från altanen. Så nu går tvättmaskinen på högvarv!
Vill hinna ta in allt innan mögelhel***et (som i fjol) sätter klorna i alltsammans. Har fortfarande några perlargoner i blommning så jag väntar ett tag med att ta bort dem.
Måste snart ut i skogen för att hitta lite mossa och enris, till höstens dekorationer. =)




Trots förkyldningar här i huset är barnen ändå i full gång. Har en annan feber, nyser ut halva näsan och hostar upp halva magen så är man rätt så "liggande", om man säger så. Men inte barnen inte, dom är som duracellkaninen.
Och ikväll.. bannemig ska jag börja med skrivbordet! Måste och VILL få ordning på det snart.. Så direkt när Niklas kommer hem ska jag säga att de är prio ett ikväll.. =) Sist jag sa att jag skulle hålla på med skrivbordet så ville inte lillskrutten sova något under dagen, så den dagen gick jag bet. Men nu såå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar