Translate

onsdag 19 september 2012

Ledig onsdag

Känns himla skönt med en ledig dag.
Men mindre bra då jag har sån jädrans rethosta som vägrar ge med sig, och inatt var det riktigt jobbigt. Istället för att snarka mig genom natten så känns de som jag hostade stup iett. Hade tänkt att åka till Frida och hälsa på dem, men det får bli när hostan försvunnit istället.
   Har på förmiddan försökt att städa och tvätta lite, och sedan har jag vilat medan Rasmus sovde. Fast jag känner mig faktiskt inte alls nå piggare efter den vilostuden, snarare tvärtom. Får sätta i mig en apelsin så jag får lite vitaminer i kroppen och förhoppningsvis blir piggare. Haha.
   Fick igår en trevlig överraskning i postlådan. Oftast är det räkningarna som hägrar i den, men inte igår. De var en inbjudan till ett bröllop i december. Wiiie! Ska bli så himla roligt! Det är våra vänner Malin & Johan som ska gifta sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar