Translate

torsdag 20 september 2012

Hela Sverige bakar

Snart börjar ett superroligt program på Sjuan, som jag stenhårt kommer att följa.
    Hela Sverige bakar!



Tänk om man var riktigt duktig på att baka. Då vore detta program perfekt för mig, för jag älskar verkligen att baka. Meeeen, mer gärna än bra. Haha. Och inte tala om köket och alla bakgrejor som dom får använda.. Aviiis till tusen asså.

N och jag har som sagt vår 10års dag idag, och de firade vi med att jag var och gav cellprov och att N fick fara och jobba tidigare än vanligt. Men tio röda rosor fick han iallafall, och vad fick jag, jo just ja.. Jag fick tillbaka dom. Tack.. Haha.
Nämen vi ska fara och bo på hotell senare i höst och då får vi fira istället. <3

1 kommentar:

  1. Tjabaaa! Håller helt med, vilket kök alltså. Snyggt! Mmm mmm mmm..
    Jobbar du kväll idag?
    Vi får träna till nästa omgång av programmet och sedan göra upp om första platsen. ;)
    Kram!

    SvaraRadera