Translate

måndag 17 september 2012

Go kväll

Oj så trött jag är, men snart börjar Ensam mamma söker och det vill jag inte missa. Har varit så himla trött nu på sista tiden. Så fort barnen somnat om kvällarna går orken och lusten ur mig till att göra någonting, och jag hamnar istället där framför teven eller direkt i sängen.
   Ni vet, det där skrivbordet som jag så många gånger velat göra färdigt, står fortfarande kvar nere i garaget, i princip orört. Jag vill, jag vill, jag vill... Men, ingenting händer. Får hoppas att orken kommer tillbaka när det är älgjaktsuppehåll om några helger.
   N jobbar eftermiddag i veckan, och jag jobbar till helgen.. 29 dagar sedan vi hade en ledig dag tillsammans! Och vi får vänta ytterligare 12 dagar innan den lediga dagen kommer. Så himla trist.. Men så är det. Nej, usch så jag klagar nu. Går tillbaka till teven istället.

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar