Translate

torsdag 16 februari 2012

Snart tre dagarns ledigt, yeees!

I tisdags var det ju alla hjärtansdag. Jag minns när jag var liten så skrev jag på alla kort man gjorde till vänner och familj; Grattis på alla hjärtansdag.. ? Haha.
Nr jag kom hem från jobbet så fick jag av Niklas en kruka som jag så gärna velat ha, med en blomma i. Och eftersom jag inte har hittat batteriet till kameran så kan jag inte visa hur fin den är. Vit, sprucken botten med rosa/röda rosor på, köpt på blomsteraffärn här på byn. I den var det också ett kort med texten: Gumman, du är värd allt smör i småland.. Haha, han skriver alltid lite underliga, men roliga och betydelsefulla meningar min N.

Jobbar ikväll min sista kväll, innan jag sedan har helg. Känns jätteskönt! Och jag tror att jag behöver tre dagarns ledigt. Rasmus har nu i några veckor varit uppe rätt mycket om nätterna, tre - åtta gånger vaknar han och tokgrinar. Ena gången hjälper välling och andra gången hjälper tutten, men sedan får vi hålla på ett bra tag innan han åter somnar, för en stund. Jag tror det kliar väldigt mycket för honom på benen, då han sparkar och drar i byxorna ganska mycket. Så svårt när han inte kan prata för sig. Men om ca en månad ska vi tillbaka till Umeå och då ska de bli intressant att höra vad dom har att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar