Translate

fredag 17 februari 2012

HELG!

Åh vad skönt med helg! Även om det har gått bra att jobba i veckan så känns de riktigt bra med helg.
Imorse kom min pappa och hämtade Moa, då hon skulle få följa med honom på jobbet idag. Spännande att få åka lastbil med moffen. Så nu är det bara jag och Rasmus hemma.. Vi ska väl ta och åka på affärn snart och handla lite inför helgen.
Ikväll kommer Frida, Per och Vilda hit. Tänkte att jag skulle bräcka deras trerätters middag sen sist, vilket kommer bli en utmaning, då de var så jädrans gott. Har kikat runt på recept.nu och kan inte riktigt bestämma mig.. Finns mycket som verkar smarrigt och gött..
Annars blir det nog lugnt i helgen.. Sandra skulle komma hem på backen så de ska bli kul att få umgås med henne också.
Har fortfarande inte hittat batteriet till kameran och de känns så tomt att inte kunna visa några bilder. Jag blir gaaaaleeen då jag inte vet vart de tagit vägen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar